Η εποχή μας είναι η εποχή της ψηφιοποίησης και τείνει να γίνει -ελέω κορονοϊού- και η εποχή της εξ αποστάσεως εργασίας. Σε μια τέτοια εποχή, όλο και μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού εξοικειώνεται με την τεχνολογία, το Διαδίκτυο και τα επιτεύγματά του, όλο και περισσότεροι
διαπιστώνουν ότι η ζωή τους -λόγω των τεχνολογικών εφαρμογών- γίνεται πιο εύκολη, όλο και πιο πολλοί αξιοποιούν τις εφαρμογές για να μειώσουν το χρόνο που ασχολούνται με διάφορα γραφειοκρατικά θέματα, όλο και περισσότεροι εξασφαλίζουν μέσω του Διαδικτύου πρόσβαση σε όλες σχεδόν τις πηγές της γνώσης, πληθαίνουν όσοι αναζητούν, εξερευνούν, συγκρίνουν και τελικά αποκτούν προϊόντα και υπηρεσίες, από «μακριά», από το Διαδίκτυο. Η σύνδεση στο Διαδίκτυο και ο ηλεκτρονικός υπολογιστής ή το smart τηλέφωνο είναι απαραίτητα πλέον σε κάθε σπίτι.
Σε μια τέτοια εποχή, πόσο απαραίτητος είναι τελικά ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής; Όσοι βιαστούν να απαντήσουν ότι δεν είναι απαραίτητος, θα κάνουν λάθος.
Ο σωστός ο επαγγελματίας, ο εκπαιδευμένος σωστά ασφαλιστικός σύμβουλος, αυτός που πείθει τον πελάτη του ότι είναι δίπλα του 24ωρες το 24ωρο θα επιβιώσει, καθώς η ανθρώπινη επαφή είναι αναντικατάστατη. Στο κάτω κάτω της γραφής, δεν μπορείς να γκρινιάζεις στα μηχανήματα…
Από την εφημερίδα Nextdeal, τεύχος 455